Tuesday 30 November 2010

သီခ်င္းတစ္ပုဒ္

အခုလိုေဆာင္းတြင္းေအးၿမတဲ.အခ်ိန္အခါမ်ိဳးမွာ အလုပ္ၿပီးတာနဲ႔ စာေရးမလား ၊သတင္းေတြဖတ္
မလား....ရုပ္ရွင္ႀကည္႔အနားယူမလားေပါ႔....သီခ်င္းေတြကေတာ.ပံုမွန္ရယ္လို႔နားေထာင္ၿဖစ္တာ
မရွိပါဘူး သို႔ေပမယ္သီခ်င္းအေတာ္မ်ားမ်ားကိုႏွစ္သက္ပါတယ္..က်ေနာ္တို႔ခတ္ကသီခ်င္းေတြက
ေတာ႔အႀကိဳက္ဆံုးေတြေပါ. က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္းအလုပ္လုပ္၇တဲ႔ ညဆိုင္း အခ်ိန္ေတြမွာ အမ်ား
ဆံုးဖြင္႔နားေထာင္တာက ေတာ႔ ကြယ္လြန္သြားၿပီၿဖစ္တဲ႔ စိုင္းထီးဆိုင္ ရဲ.သီခ်င္းအမ်ားစုပါ....
က်ေနာ္တို.ဆီမွာအခုနွင္းေတြက်လို႔အေအးဓါတ္ကၿပင္းထန္ေနၿပီေလညလံုးေပါက္မအိပ္ရတဲ.အခ်ိန္
ေတြမွာ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ.သီခ်င္းေတြဖြင္႔နားေထာင္တစ္ခါတစ္ေလလည္းေကာင္းကင္ကိုႀကည္႔လို႔ၿမန္မာ
ၿပည္ကိုလြမ္းလို႔တမ္းတမိပါတယ္....ေဆာင္းတြင္းနဲ႔ကိုထီးဆိုင္ သီခ်င္းေတြကပိုလိုက္ဖက္ေနတယ္လို႔
က်ေနာ္ထင္မိတယ္...က်ေနာ္႔မိတ္ေဆြေတြေကာဘယ္လိုၿမင္ႀကပါသလဲ........
ဒီကေန.ေတာ႔ၿဖင္႔ က်ေနာ္ႀကိဳက္တဲ႔ သီခ်င္းေတြထဲ ကတစ္ပုဒ္ၿဖစ္တဲ႔
“ အခ်စ္အတြက္တဖန္ေမြးဖြားၿခင္း” ဆိုတဲ႔သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို နားဆင္ႀကည္႔ႀကပါအံုးလို႔







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...