Saturday 1 January 2011

ႏွစ္သစ္ဆုမြန္



၂၀၁၁ ခုႏွစ္ရဲ့ေရာက္ရွိခ်ိန္ကစလို႔ ကမာၻသူ ကမာၻသားအေပါင္း ေဘးဘယာေ၀းကြာၿပီး.....
ခ်မ္းသာကိုယ္စိတ္ၿမဲႀကပါေစ.....က်ေနာ္႔ စာမ်က္ႏွာကိုေရာက္ရွိလာ တဲ႔ ႏိုင္ငံအသီးသီးမွ
မိတ္ေဆြမ်ားႏွင္႔တကြ က်ေနာ္ေက်းဇူးရွိခဲ႔ဘူးေသာ မိဘဘိုးဘြား၊ ဆရာသမားမ်ားႏွင္႔ က်ေနာ္႔
မိသားစု....သူငယ္ခ်င္းမ်ား...ၿမင္အပ္မၿမင္အပ္ေသာပုဂၢိဳလ္မ်ားႏွင္႔ က်ေနာ္႔အလုပ္ရွင္သူေ႒းမိသားစု
က်ေနာ္ႏွင္႔ဘ၀အဆက္ဆက္က ေတာ္စပ္ခဲ႔ေသာပ႒ာန္းဆက္ရွိ သူအေပါင္းအား ယခုေနရာမွေနၿပီး
ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ၿဖာက်န္းမာခ်မ္းသာၿပီးလိုလားေတာင္႔တအပ္ေသာ ဆုအေပါင္းနဲ႔ ၿပည္႔၀ ႀကပါေစလို႔.....
ဆႏၵၿပဳလိုက္ပါတယ္........

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...