Wednesday 15 August 2012

さようならすべての私の友人

အခုအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ဟာ....အမိႏိုင္ငံကိုၿပန္ဖို႔အတြက္ ေလယာဥ္ႀကီးစီးလို႔ ေ၀ဟင္ခရီးကို
ႏွင္ေနၿပီၿဖစ္ပါတယ္....ဒီလိုခရီးေတြသြားခဲ႔ေပမယ္႔ အခုတစ္ေခါက္ကေတာ႔ ယတိၿပတ္ ဆံုးၿဖတ္လို႔
ၿမန္မာၿပည္မွာသာ ရွိတာေလးနဲ႔ ေ၇ာင္႔၇ဲတင္းတိမ္ဖို႔ ကိုက်ေနာ္ဆံုးၿဖတ္လိုက္တာပါ....
တရားမ၀င္ဆက္ေနဖို႔ က်ေနာ္႔ကိုခင္သူေတြ..ကတိုက္တြန္းေပမယ္႔ တရား၀င္ေနထိုင္ခြင္႔ရွိခ်ိန္ထိသာ
က်ေနာ္ေနခ်င္ပါတယ္.....
ကႀကီးမွာစက္ရံုကအလုပ္ကိုရပ္လို႔ ၿပန္ဖို႔စီစဥ္တည္းက စိတ္လြပ္လတ္မႈက က်ေနာ္႔နေဘးမွာေ၇ာက္ရွိ
ခဲ႔ပါတယ္...က်ေနာ္႔ကိုႏုတ္ဆက္သူေတြ...လက္ေဆာင္ေပးသူေတြ...စိတ္ေ၇ာကိုယ္ပါတက္ႀကြစြာ က်ေနာ္
နဲ႔ ရွိသူေတြ.....က်ေနာ္ထံခဏတာေ၇ာက္လာသူေတြ...ဘယ္လိုအေႀကာင္း ေႀကာင္းေႀကာင္႔ ၿဖစ္ပါေစေလ
က်ေနာ္အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္သတိရ အမွတ္တရ ရွိေနမွာပါ....
က်ေနာ္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ကိုးကြယ္တဲ႔ ဆရာေတာ္တပါးက မိန္.ေတာ္မူပါတယ္.....
ေမာင္ကိုကို က်ေနာ္႔ငယ္နာမည္ေပါ႔...ေလာကဓံ တရားကိုမေမ႔နဲ႔တဲ႔ ၿဖစ္ခ်ိန္တန္လို႔ ၿဖစ္တာ.....
ပ်က္ခ်ိန္တန္လို႔ပ်က္တာလို႔ သဘာထားၿပီးႏွလံုးသြင္း ဆင္ခ်င္ပါတဲ႔ေလ....
က်ေနာ္လဲ ပုထုဇင္ ပါ.....တခါတစ္ေလလဲ တ၇ားပ်က္ခ်င္ပ်က္မိပါမယ္....
က်ေနာ္ငယ္စဥ္က က်ေနာ္႔ကို အုပ္ထိန္းတဲ႔ အဘြားက အခုလို ေၿပာခဲ႔ဘူးတယ္..........
သားေလး..ဘယ္သူတရားပ်က္ပ်က္ ကိုယ္မပ်က္ပါနဲ႔ တဲ႔......
ဒီစကားေတြ ဒီတရားေတြကို သတိရေအာက္ေမ႔ၿပီး  တတ္ႏိုင္သေလာက္ထိန္းခဲ႔ပါတယ္....
ကႀကီးမွာေနထိုင္စဥ္ကာလေတြ မွာ....အဆိုးေတြေ၇ာ အေကာင္းေတြေ၇ာစံုလို႔ ခံစားခဲ႔ရပါတယ္.....
အခ်ိဳ.အထင္ႀကီးႀကတယ္....သူတို႔အထင္ႀကီးသလို က်ေနာ္မွမဟုတ္တာဗ်ာ....သူတို႔အမွားလဲမဟုတ္ပါဘူး
ဇာတာေကာင္းေနလို႔ နာမည္ေက်ာ္ေနတဲ႔ ကိုရီးယားမွာက်ေနာ္က ေ၇ာက္ေနတာကိုး။
စိတ္ခံစားမႈေတြဖြင္႔ထုတ္ ဖို႔ ေ၇းၿဖစ္ခဲ႔တဲ႔ အခုဘေလာ.ေလးမွာ ဓါတ္ပံု၀ါသနာေႀကာင္႔ ပံုေတြတင္.....
စာေတြမေတာက္တစ္ေခါက္ေ၇း....အၿမဲမတင္ၿဖစ္ေပမယ္႔ ဒီေနရာေလးဟာ က်ေနာ္႔၇ဲ႔ ဒုတိယေနရာေလးေပါ႔ဗ်ာ.....
ဒီဘေလာ႔ ေလးေႀကာင္႔ ႏိုင္ငံတကာမွာရွိေနတဲ႔ ၿမန္မာမိတ္ေဆြ ေတြနဲ႔ခင္မင္ခြင္႔ရ၇ခဲ႔တယ္...က်ေနာ္႔စာေတြ
ဖတ္ ပံုေတြကိုအားေပးႀကသူေတြအားလံုးကို ေက်းဇူးတင္မိတယ္...က်ေနာ္၇ဲ႔အသိစိတ္တစ္ေနရာမွာ မွတ္
တန္း တင္ထားရွိပါတယ္။
က်ေနာ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုမွ ေမတၱာမပ်က္ခဲ႔ပါဘူး...
ႏိုင္ငံရပ္ၿခားမွာ အလုပ္လုပ္တဲ႔သူတစ္ေယာက္ဟာ ကိုယ္လည္းက်န္မာဖို႔ လိုသလို စိတ္လည္းခ်မ္းသာဖို႔
လိုပါတယ္...ဒီႏွစ္ခု ၿပည္႔စံုမွ အလုပ္လုပ္ရတာေပ်ာ္မယ္အဆင္ေၿပမယ္ေလ....ဒါေႀကာင္႔ က်ေနာ္လည္း
အလုပ္သမားတစ္ဦးၿဖစ္လို႔ ဘ၀တူေတြ အားလံုးကိုစိတ္ေ၇ာကိုယ္ပါက်န္းမာခ်မ္းသာ ဖို႔အၿမဲဆုေတာင္း
ေပးခဲ႔တာပါ....
က်ေနာ္ၿမန္မာၿပည္ေ၇ာက္တဲ႔ အခါ ေနွးေကြးတဲ႔ ေကာ္နရွင္နဲ႔အတူ ၿမန္မာၿပည္မွာ၇ိုက္တဲ႔ ပံုေတြေ၇ာ ကႀကီး
မွာရိုက္ခဲ႔တဲ႔ ပံုေတြပါ..အခ်ိန္ေပးႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားၿပီးတင္မွာပါ.....
စား၀တ္ေနေ၇း အတြက္လဲ လံုးပန္းရအံုးမယ္ေလ.... ၿမန္မာၿပည္ကို ၿပန္ဖို႔ ေႀကာက္ေနတဲ႔ သူေတြထဲမွာ
က်ေနာ္မပါပါဘူး....မင္းေငြအမ်ားႀကီးရွိေနလို႔ ဒီစကားေၿပာတာလား လို႔ထင္ႀကမယ္.....မရွိပါဘူးဗ်ာ
က်ေနာ္ ၿမန္မာၿပည္ကိုသာခ်စ္ပါတယ္....အဆင္႔အတန္းၿမင္႔ လူေနမႈစနစ္ေတြ ထြန္းကားတဲ႔ ႏိုင္ငံမွာ လာၿပီး
အလုပ္လုပ္ခဲ႔ပါတယ္။ သူတို႔ထြန္းကားတာကို အားက်တယ္...ငါ႔တို႔ႏိုင္ငံမွာလည္း ဒီလိုၿဖစ္ပါေစလို႔
ဆုေတာင္းကလည္း အလီလီပါ......
ကိုရီးယားမွာ ဆက္ၿပီးအလုပ္လုပ္ေနတဲ႔ က်ေနာ္႔မိတ္ေဆြ ေတြနဲ႔တကြ ခင္မင္သူေတြေကာ..မခင္သူေတြေကာ....ၿမန္မာၿပည္သူၿပည္သားအားလံုး အဆင္ေၿပစြာ ရပ္တည္ႏိုင္ႀက
ပါေစ လို႔ ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္......
တကယ္ေတာ႔က်ေနာ္ ကိုရီးယားကို မခ်စ္ခဲ႔ပါဘူး....မလြဲသာလို႔ ေအာင္႔ကာနမ္းခဲ႔ရတာပါ..................

14 comments:

  1. ဆံုးျဖတ္ခ်က္မွန္ကန္ပါတယ္ ကိုကိုစိမ္း(သို႔)ေမာင္ကိုကိုေရ။ တရားမဝင္နဲ႔ ပတ္သက္တာေရွာင္ႏိုင္ေလေကာင္းေလေပါ့။ တန္ဘိုးရွိလွတဲ့ ဆရာေတာ္ရဲ႕မိန္႔မွာစကား မွတ္သား လိုက္နာသင့္ပါတယ္။ ေႏြးေထြးစြာႀကိဳဆိုေနပါတယ္။
    စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

    ေမတၱာျဖင့္
    အန္တီတင့္

    ReplyDelete
    Replies
    1. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ တီတင္႔

      Delete
  2. အိမ္ၿပန္လမ္းေလးမွာ ၾကည္နူးေပ်ာ္ရြင္မွဳေတြနဲ႕ ၿပည့္စ့ုေနမွာပါအကို....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ညီမေလး
      ေၿပာသလိုၿဖစ္ေနမွာပါ...
      ေက်းဇူးပါညီမေလး

      Delete
  3. ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြျပည္႔်ေနတဲ႔
    အိမ္အျပန္လမ္းေလးျဖစ္ျပီး
    အရာအားလုံး ေျဖာင္႔ျဖဴးပါေစရွင္

    ReplyDelete
    Replies
    1. ေက်းဇူးတင္တယ္ စပါယ္ခ်ိဳ

      Delete
  4. အန္တီေလးေမခင္16 August 2012 at 00:40

    ေမာင္ကိုကိုအိမ္အၿပန္လမ္းမွာေပ်ာ္ရႊင္ၿကည္နူး
    မွု.ေတြတေပြ.တပိုက္ၿကီးနဲ.သာယာေၿဖာင္.ၿဖူးပါေစကြယ္
    ခင္တဲ.အန္တီေလးေမခင္

    ReplyDelete
    Replies
    1. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အန္တီေလးေမခင္
      အန္တီေလး လဲအရာရာအဆင္ေၿပပါေစ

      Delete
  5. ျမတ္နိူးသူ(MUFL)16 August 2012 at 15:16

    အစ္ကုိေရလာေ၇ာက္အားေပးသြားပါတယ္ေနာ္

    ReplyDelete
    Replies
    1. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ၿမတ္ႏိုးသူ

      Delete
  6. Heart Touching!!!

    "တကယ္ေတာ႔က်ေနာ္ ကိုရီးယားကို မခ်စ္ခဲ႔ပါဘူး....မလြဲသာလို႔ ေအာင္႔ကာနမ္းခဲ႔ရတာပါ.................."

    မိသားစုေတြနဲ ့ဆံုေတြ ့ရေတာ့မွာမို ့ကူျပီး၀မ္းသာပါတယ္ရွင္.... ျမန္မာျပည္မွာ အစစအရာရာ ေအာင္ျမင္အဆင္ေျပပါေစရွင္။

    ReplyDelete
    Replies
    1. အၿမဲတမ္း အားေပးမႈအတြက္
      ထာ၀ရေက်းဇူးတင္လွ်က္

      Delete
  7. ျပန္သြားေပမဲ့လဲ ေႏွးတဲ့ ကြန္နက္ရွင္နဲ႕စာေတြထပ္ေရးပါ။

    ReplyDelete
    Replies
    1. က်ေနာ္ အဆင္သင္႔သလို
      သိသေလာက္ေ၇းသြားမွာပါ......
      ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...