Tuesday 31 May 2011

အေမ႔ေမတၱာ

သားနဲ႔ေတြ႔ဖို႔လာခဲ႔တဲ႔အေမ သားႀကိဳက္တတ္တဲ႔ ဒူးရင္းသီးေတြ၀ယ္လာတယ္....

သားေနတဲ႔ အထပ္ၿမင္႔ထိ အေမအေ၇ာက္လာခဲ႔တယ္....ေမာတယ္လို႔မရွိဘူး....

အေမအသက္ႀကီးၿပီ..အခုထိက်ေနာ္ေမြးေက်းဇူးမဆပ္ႏိုင္ေသးဘူး ....သားမၿပန္ခင္ရက္

အေမဘာမွမေပးပါနဲ႔လို႔ က်ေနာ္ေၿပာေပမယ္႔..အေမ႔ေစတနာ...အေမက ကားစီးရင္မူးတယ္

သားေလယာဥ္ေပၚမွာမူးရင္စားဖို႔ သႀကားလံုး...အလုပ္ထဲခါးနာရင္လိမ္းဖို႔ဒဏ္ေႀကေဆး

ေလသက္ေဆးကအစ...ထမင္နဲ႔စားဖို႔ ငါးေၿခာက္ေႀကာ္ေလး..က်ေနာ္ဖို႔တဲ႔

အေမ႔ကိုက်ေနာ္ကန္ေတာ႔တယ္...သားကိုခြင္႔လြတ္ပါလို႔ က်ေနာ္ေၿပာတဲ႔စကား...အေမေပးတဲ႔

ဆု.....ငါ႔သားေတြကိုအေမခ်စ္တယ္တဲ႔.....က်ေနာ္ထိန္းမႏိုင္တဲ႔မ်က္ရည္...က်ဆင္းရံုမွတပါး

က်ေနာ္႔ဆုေတာင္းေတြၿပည္႔ပါေစ...အေမလည္း စိတ္ခ်မ္းသာကိုယ္က်န္းမာပါေစ....။



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...