Wednesday 9 April 2014

ၾကင္စဦး

တစ္ခါတစ္ေလလည္း အခ်စ္နဲ႔ပါတ္သက္တဲ႔အေၾကာင္းအရာေလးေတြ
ေရးခ်င္တာေပါ႔ဗ်ာ.......။
လူတိုင္းအခ်စ္နဲ႔ဘယ္ကင္းႏိုင္ၾကမလဲ......
အခ်စ္ဆိုတာဘာလဲအခ်စ္ကိုဘယ္လို တန္ဖိုးထားၾကမလည္း...ေအာ္...စံုလို႔
ဘယ္လိုပင္ၿဖစ္ေနပါေစေလ.......အေၾကာင္းညီညြတ္လို႔ ေပါင္းဖက္ဖို႔စတင္လိုက္တည္း
ကေနအဆံုးထိ ညားၾကေလသတည္း ညားၾကေစသတည္းေပါ႔ .......
အေၾကာင္းအရာေတြထပ္ခါတလည္းလည္းမေ၇းၿပခ်င္ေတာ႔ပါဘူး........
က်ေနာ္ကေတာ႔က်ေနာ္ စီစဥ္တဲ႔ဇတ္ဆိုရင္ ခ်စ္ၾကိဳက္ ညားေပါင္းေမြး ဆိုတာဘဲၿဖစ္
ကိုၿဖစ္ရမယ္ေလ.....
သူမ်ားစီစဥ္တဲ႔ဇတ္ မႏိုင္မွေရာက္လာတဲ႔ဇတ္က်ေတာ႔ က်ေနာ္လည္းမတတ္ႏိုင္ေတာ႔ဘူး
အခုတင္တဲ႔ပံုေလးကေတာ႔  က်ေနာ္ သူမ်ားေတြရိုက္ေနတဲ႔ရိုက္ကြင္းေရာက္ေနတုန္း
ေကာင္ေလးေ၇ာေကာင္မေလးပါ ႏွစ္လိုဖြယ္ရွိတဲ႔ဆြဲေဆာင္မႈေတြနဲ႔ ၿဖဴ  စင္တဲ႔အမူအရာေလး
ေတြရွိလို႔က်ေနာ္ ရိုက္ခဲ႔တာပါ။
က်ေနာ္ေ၇းတဲ႔စာေတြကတာ႔ အခုဓါတ္ပံုပါစံုတြဲႏွင္႔မည္သို႔မသက္ဆိုင္ပါေၾကာင္း









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...