Monday 8 March 2010

၃၆၅၇က္ဆိုေသာ၁ႏွစ္ၿပည္. သက္တမ္း



က်ေနာ္စတင္ခဲ.တဲ.ဒီဘေလာ႔ေလးဟာဒီေန.ဆိုရင္ ၁ႏွစ္ၿပည္.ခဲ.ပါၿပီ...စတင္ၿပီးေရးခဲ.စဥ္က
သႀကၤန္ကိုတမ္းတမိတဲ.စိတ္နဲ. ခ်စ္ေသာသႀကၤန္လို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ခဲ.ပါတယ္....ဒါေပမယ္႔သႀကၤန္
ၿပီးေတာ႔ ေထြရာေလးပါးေတြေရးမိပါတယ္....ဘ၀အေတြ.အႀကံဳစိတ္ညစ္စရာေတြလဲပါခဲ႔ပါတယ္။
ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာေတြမရွိသေလာက္ကိုရွိခဲ.ပါတယ္...ဒိုင္ယာရီသေဘာၿဖစ္ခ်င္လဲၿဖစ္ေနလိမ္.မယ္။
ဒ႑ာရီ ဆန္ေသာအေႀကာင္းအရာေတြလဲၿဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္....ဘယ္လိုအေနအထားဘဲၿဖစ္ေနပါေစ
က်ေနာ္႔ရဲ.စာမ်က္ႏွာမ်ား(သို႔)ရင္ထဲကအရာေတြကို အခ်ိန္ေပးၿပီးလာေရာက္ခဲ.ႀကေသာ ဖတ္ရႈႀကေသာ
က်ေနာ္သိေသာမိတ္ေဆြမ်ား...က်ေနာ္မသိေသာေနရာေဒသအသီးသီးဧည္႔သည္မ်ားကို တေလးတစားၿဖင္႔
ရင္ထဲႏွလံုးသားထဲမွ မွတ္တမ္းတင္ေက်းဇူးတင္လွ်က္ရွိပါေႀကာင္းကိုအသိေပးပါရေစ။
က်ေနာ္အၿမဲတမ္းဆုေတာင္းေပးေနတဲ႔ ဆုၿဖစ္တဲ႔
စိတ္ခ်မ္းသာၿပီးကိုယ္က်န္းမာႀကပါေစ..လိုအင္ဆႏၵတစ္လံုးတ၀နဲ႔ၿပည္႔စံုႀကပါေစလို႔

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...